søndag 1. desember 2013

Så tenner vi det første lys


Endelig! Det sikreste tegnet på at jula er i gang er når man skal tenne det første lyset.
Her ser du resultatet av Carinas adventslys. Oppskriften på hvordan du lager disse lysene ser du i forrige blogginnlegget.





Så tenner vi et lys i kveld
vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi et lys i kveld,
vi tenner det for glede.




Her her "baksiden av lysene. Her her jeg "trykket" på en engel.


På "fremsiden" av lysene har jeg "trykket" på advendtsversene. Og så har jeg satt på nummerering i fra Lene Bjerre.


Nærbilde av "baksiden" av lysene. Siden jeg har mine lys stående på en kjøkkenøy, synes jeg det er finest når begge sidene er dekorert. Da ser de fine ut uansett, om du står forran eller bak lysene.


 Nærbilde av "fremsiden". 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar